صاپتیک استور اسنپ پی
گارانتی تعویض
صاپتیک استور اسنپ پی
ارسـال رایگـان
صاپتیک استور اسنپ پی
ضمانت مرجوعی

مراحل خرید اقساطی از اسنپ پی

1

ثبت سفارش

در صفحه صورت حساب، گزینه پرداخت اقساطیِ اسنپ پی را انتخاب کنید.

2

تکمیل سفارش

پس از ثبت سفارش، وارد سایت اسنپ پی شده و ادامه خرید را در اسنپ پی تکمیل کنید.

3

تایید سفارش

پس از پرداخت قسط اول(بدون کارمزد) سفارش شما در اسنپ پی تایید می شود.

4

ارسال محصول

پس از تایید سفارش، محصول خریداری شده برای شما ارسال می شود.

زودتر از همه مطلع شو!

برای دریافت تخفیف های بالای 60 درصدی
خرید عینک های پرفروش صاپتیک، شماره خود را وارد کنید.

"(ضروری)" indicates required fields

مثلا: 09120000000

صاپتیک استور اسنپ پی

توضیحات تکمیلی

صاپتیک استور، فروشگاه آنلاین فروش عینک، همواره در تلاش بوده است تا با هدف ارتقاء تجربه‌ی خرید آنلاین، گام‌های مؤثری جهت جلب رضایت مشتریان خود بردارد. در این راستا، با همکاری اسنپ‌پی، خدمت اقساطی را به مشتریان ارائه می‌دهد. در زیر، پرسش‌های متداولی که ممکن است پیرامون این خدمت داشته باشید، به همراه پاسخ‌های آنها، ارائه شده است.

توجه داشته باشید که به منظور جلوگیری از اختلالات مالی و بهبود تجربه‌ی کاربری بهتر، اطلاعات سفارش شما به اسنپ‌پی ارسال می‌شود. در مراحل پیگیری، جزئیات سفارشتان را از طریق بخش «سرویس اعتباری» در اپلیکیشن اسنپ می‌توانید مشاهده کنید.

1- پرداخت اقساطی اسنپ‌پی چیست؟

پرداخت اقساطی اسنپ‌پی یکی از روش‌های پرداخت است که برای کاربرانی که شرایط لازم را دارند و دارای تاریخچه خوبی در اسنپ هستند، فعال می‌شود. با استفاده از اعتبار اقساطی می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به داشتن موجودی، از صاپتیک استور خرید کنید. در این روش، می‌توانید بدون پرداخت بهره و کارمزد اضافی، محصولات موردنظرتان را سفارش داده و هزینه را به صورت ماهانه و از طریق بخش «سرویس اعتباری» در اپلیکیشن اسنپ تسویه کنید.

 

2- چطور از روش پرداخت اقساطی اسنپ‌پی استفاده کنیم؟

برای استفاده از روش پرداخت اقساطی اسنپ‌پی، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به فروشگاه موردنظر خود مانند صاپتیک استور، مراجعه کنید و در مرحله پرداخت، گزینه پرداخت اقساطی اسنپ‌پی را انتخاب نمایید.
  • شماره تلفن همراه خود که با آن در اسنپ‌پی ثبت‌نام کرده‌اید وارد کنید.
  • کد تأییدی که برای شما ارسال می‌شود را وارد کنید.
  • با پرداخت اولین قسط، خرید خود را نهایی کرده و از این روش پرداخت استفاده نمایید.

 

3- اگر دسترسی به سرویس اعتباری نداشته باشیم، چطور سرویس اعتباری اسنپ‌پی را فعال کنیم؟

در حال حاضر، کاربرانی که شرایط لازم را دارند، می‌توانند سرویس اعتباری اسنپ‌پی را فعال کنند. برای این منظور، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ مراجعه کرده و روی آیکن «سرویس اعتباری» کلیک کنید. پس از فعال‌سازی، یک قرارداد بین شما و اسنپ‌پی منعقد می‌شود. همچنین، امکان فعال‌سازی و دریافت اعتبار همزمان با خرید از طریق فروشگاه وجود دارد.

 

4- در اسنپ‌پی حساب ندارم؛ آیا می‌توان هنگام خرید ثبت‌نام کرده و اعتبار گرفت؟

بله البته، می‌توانید در هنگام خرید از فروشگاه‌های همکار با اسنپ‌پی، با وارد کردن شماره همراهی که با آن در اپلیکیشن اسنپ ثبت‌نام کرده‌اید و ارائه کد ملی مرتبط با صاحب خط، ثبت‌نام نمایید. اطلاعات شما در همان لحظه مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تأیید، اعتبار شما فوراً فعال می‌شود و شما می‌توانید خرید خود را کامل کنید.

 

5- سرویس اعتباری اسنپ‌پی برای من فعال شده است، آیا لازم است برای خرید اقساطی دوباره ثبت نام کنم؟

اعتبار اقساطی برای کاربرانی که شرایط لازم را دارند و در اسنپ‌پی ثبت‌نام کرده‌اند، به صورت خودکار فعال می‌شود و نیازی به فعال‌سازی مجدد نخواهید داشت.

 

6- چگونه اقساط خود را تسویه کنیم؟

در صورتی که از اعتبار اقساطی برای پرداخت استفاده کنید، قسط اول در همان لحظه خرید تسویه می‌شود و برای بازپرداخت سه قسط بعدی، در پایان هر ماه یک صورت‌حساب به شما ارائه می‌شود. برای تسویه حساب، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ رفته و بر روی آیکن «سرویس اعتباری» کلیک کنید. پس از مشاهده صورت‌حساب در بخش بدهی‌ها، روی دکمه پرداخت کلیک کنید. پس از این، به درگاه بانکی منتقل خواهید شد و می‌توانید حساب خود را تسویه کنید. مهلت تسویه حساب تا پایان هر ماه ادامه دارد. همچنین، برای راحتی شما، امکان پرداخت اقساط بدون درنظر گرفتن جریمه تا روز پنجم ماه وجود دارد.

 

7- اگر مبلغ سفارش از موجودی اعتبار اقساطی بیشتر بود چکار کنیم؟

در این حالت، همچنان می‌توانید خرید خود را با موجودی باقی‌مانده اعتبارتان انجام دهید.

 

8- آیا برای استفاده از خرید اقساطی اسنپ‌پی محدودیتی وجود دارد؟

شما به میزان کل موجودی خود که در بخش سرویس اعتباری در صفحه اصلی اپلیکیشن اسنپ قابل مشاهده است، می‌توانید به صورت اقساطی خرید انجام دهید. برای انجام این کار، تنها باید کالاهایی که قابلیت خرید اقساطی را دارند، انتخاب کنید. همچنین مجموع سبد خرید شما باید از حداقل مبلغی که تعیین شده است (حداقل مبلغ برای خرید اقساطی 50 هزار تومان است، بنابراین نمی‌توانید کالاهایی با قیمت 45 هزار تومان را به صورت اقساطی خریداری کنید) بیشتر باشد.

در نظر داشته باشید که موجودی اعتبار اقساطی شما باید برای خرید مورد نظر کافی باشد.

 

9- آیا امکان لغو سفارش، تغییر سفارش یا ویرایش سفارشی که با اسنپ‌پی پرداخت شده است وجود دارد؟

درباره استرداد کالا، اسنپ‌پی از قوانین و مقررات هر فروشگاه پیروی می‌کند. شما می‌توانید با پشتیبانی فروشگاه مورد نظر خود تماس گرفته تا جزئیات را بررسی کنید. اما به خاطر داشته باشید که قوانین و خط‌مشی‌های سرویس‌دهنده‌ها برای مواردی مانند مرجوعی یا حذف و اضافه کردن کالا در یک سفارش ممکن است متفاوت باشند. از این رو، پس از ثبت سفارش و انجام پرداخت، امکان تغییر و اصلاح آن از طریق اسنپ‌پی وجود ندارد و باید این مسائل را به صورت مستقیم با صاپتیک استور مورد بررسی قرار دهید.

 

10- اگر سفارش کالایی که اقساطی خریده‌ایم را لغو کرده یا آن را مرجوع کنیم، چه رخ می‌دهد؟

گاهی اوقات به دلیل اتمام موجودی برخی یا همه اقلامی که سفارش داده‌اید، ممکن است سفارشی که پرداخت آن با اسنپ‌پی انجام شده است، تغییر یا لغو شود. در صورتی که بر اساس قوانین و مقررات فروشگاه امکان لغو سفارش وجود داشته باشد، پس از ثبت درخواست لغو، چهار مورد زیر رخ می‌دهد:

  • سفارش مورد نظر شما لغو شده و می‌توانید وضعیت آن را در بخش سفارش‌ها داخل برنامه و بخش سرویس اعتباری در اپلیکیشن اسنپ، مشاهده کنید.
  • مبلغ قسط پرداختی به حساب بانکی شما بازخواهد گشت. این بازگشت به حساب بانکی 7 تا 10 روز کاری طول خواهد کشید.
  • اقساط پرداخت نشده لغو خواهد شد و معادل آن به موجودی حساب اعتباری شما بازگردانده می‌شود.
  • بدهی‌های اقساطی در بخش بدهی‌ها حذف خواهند شد.

 

11- اگر مبلغ سفارشم تغییر کند یا بخشی از سفارش مرجوع شود، چه اتفاقی می افتد؟

گاهی اوقات به دلیل موجود نبودن برخی از اقلام یا تغییر در وضعیت کالاها، ممکن است مبلغ سفارش شما تغییر کند، به عنوان مثال با مرجوع شدن یا جایگزین شدن کالاها ممکن است این اتفاق رخ دهد. در این حالت، مبلغ سفارش به روزرسانی می‌شود و شما می‌توانید جزئیات سفارش خود را در بخش «سفارش‌ها» داخل بخش سرویس اعتباری اپلیکیشن اسنپ مشاهده نمایید. اگر سفارش شما با استفاده از اعتبار اقساطی پرداخت شده باشد، سه اتفاق رخ خواهد داد:

  • مبلغ سفارش جدید، از موجودی حساب اعتباری شما کسر خواهد شد و مبلغ پرداختی جدیدی برای شما محاسبه می‌شود.
  • اقساط مجدداً بر اساس مبلغ سفارش جدید محاسبه و تنظیم می‌شوند.
  • مابه‌التفاوت میان مبلغ پرداختی اصلی و مبلغ جدید، به حساب بانکی شما واریز می‌شود. این بازگشت به حساب بانکی در بازه زمانی 7 تا 10 روز کاری خواهد بود.

لطفاً توجه داشته باشید که در این شرایط، تاریخ سررسید اقساط تغییر نخواهد کرد و شما باید در موعد مقرر تعیین ‌شده، اقساط خود را پرداخت نمایید.

 

12- در صورتی که سفارش لغو شود اما پول به حساب برنگردد، چکار کنیم؟

در صورتی که سفارش شما لغو شده یا قصد تغییر آن را داشته باشید، مبلغ پرداختی شما یا مابه‌التفاوت آن، در نهایت بین 7 تا 10 روز کاری به حساب شما واریز خواهد شد. اگر در این بازه زمانی مبلغ کسر شده به حساب شما بازنگردد، می‌توانید با پشتیبانی اسنپ‌پی به شماره 96862021-021 تماس حاصل فرمایید.

نظر برخی از مشتریان صاپتیک