پرداخت هزینه به صورت "تقسیط ویژه سازمان های تحت قرارداد" چگونه است؟

 این گزینه ویژه شرکت ها، سازمان ها و ارگان هایی است که با واحد فروش سازمانی صاپتیک استور قراردادی را منعقد کرده اند و امکان خرید به صورت اقساطی را برای کارمندان خود فراهم کرده اند

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با تلفن پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 09195322026

هزینه و نحوه ارسال چگونه است؟

ارسال سفارشات شما از ۳ طریق انجام می گیرد.

پیک صاپتیک استور (رایگان): درب منزل ویژه شهر اصفهان

پست: ارسال با پست به تمامی شهر ها برای عینک ها به صورت رایگان و برای اکسسوری ها به صورت پسکرایه انجام میشود و مدت زمان ارسال پس از نهایی شدن سفارش، بین ۲ تا 3 روز کاری می‌باشد.

اکسپرس صاپتیک استور: پست اختصاصی صاپتیک استور که هزینه پایه ۵۰.۰۰۰ تومان دارد و مدت زمان تقریبی رسیدن سفارش بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت می باشد.

کد احراز اصالت را از طریق پیامک ارسال کردم، پاسخی دریافت نکردم، علت چیست؟

پیامک بازگشتی برای شما از طریق خطوط پیامک انبوه ارسال می گردد و در دسته بندی خطوط تبلیغاتی قرار می گیرد، ممکن است به دلیل بستن دریافت پیامک تبلیغاتی خط موبایل شما، پیامک به شما نرسیده است.

در چه شرایطی می‌توانیم کالا را بازگشت دهیم؟

اگر کالای خریداری شده پس از دریافت مورد پسندتان نباشد، سایز آن مناسب نبوده، محصول اشتباه ارسال شده باشد یا نقص و ایراد فیزیکی در کالا وجود داشته باشد، می‌توانید آن را بازگشت دهید.

در نظر داشته باشید که اگر محصول دریافتی با مورد سفارش داده شده، یا اطلاعات موجود در سایت تطابق نداشته باشد یا ایراد و نقص فنی داشته باشد، حتما تا ۲۴ ساعت بعد از تحویل باید از طریق شماره تلفن ۳۶۳۰۶۱۹۹و یا پشتیبانی واتس‌اپ (۰۹۱۳۳۷۶۸۷۳۱) اطلاع رسانی کنید تا مراحل بعدی و مرجوعی کالا برای شما ثبت شود. حتی اگر روز تعطیل است، مورد را در واتس‌اپ ارسال کنید چرا که اگر بیش از ۲۴ ساعت بگذرد، نمی‌توان شرایط مرجوعی را برای آن اعمال کرد.

تست درب منزل عینک چگونه است؟

تست عینک درب منزل این امکان را به شما می دهد تا در سایت تا سقف ۵ عینک را برای تست در منزلتان در سایت انتخاب کنید.

پس از ثبت درخواست، همکاران ما با شما تماس میگیرند تا عینک های انتخابی تان را به درب منزل یا محل کار شما آورده تا تست نمایید.

شما می توانید با تست و بررسی عینک ها، هر کدام را که مناسب دانستید انتخاب کنید و یا حتی همه آنها را به همکاران ما بازگردانید. (فعلا این امکان ویژه شهر اصفهان می باشد).

تا چه زمانی پس از بازگشت محصول، وجه را دریافت می‌کنم؟

هنگامی که محصول به دست کارشناسان خدمات پس از فروش صاپتیک استور برسد، کارشناسان ایرادات عینک و یا محصول دیگر را بررسی و تایید کرده، و سپس مبلغ پرداختی شما + مبلغ پستی (در صورتیکه محصول ایراد فنی داشته باشد و نه برای موارد نپسندیدن، تعویض) تا حداکثر ۷۲ ساعت کاری به حساب شما واریز خواهد شد. در صورتیکه عینک بدون ایراد تشخیص داده شود و یا شما آن را بنابر سلیقه (سایز، شکل، رنگ و …) بخواهید مرجوع کنید، هزینه بازگشت کالا (ارسال پستی) از کل مبلغ پرداختی شما کسر، و مابقی مبلغ طی ۷۲ ساعت کاری به حسابتان واریز می‌گردد.

چگونه درخواست بازگشت وجه را ثبت کنم؟

به حساب کاربری خود در سایت وارد شوید. (آدرس حساب کاربری)، سپس در تب معرفی شماره حساب، حساب / کارت خود را جهت بازگشت وجه اعلام نمایید (شماره کارت و یا حساب باید حتما به نام خودتان / شخصی که سفارش را ثبت کرده است باشد) (یک عکس از این مراحل قرار دهید) همچنین می‌‌توانید از طریق تلفن و پشتیبانی واتس اپ (۰۹۱۳۳۷۶۸۷۳۱) این اطلاعات به همراه شماره سفارش خود را برای کارشناسان پشتیبانی ارسال نمایید.

نحوه ارسال محصول و یا عینک به جهت مرجوعی چگونه است؟

پس از بررسی و اقدام از طریق کارشناس پشتیبانی، بسته عینک را از طریق پست به آدرس زیر ارسال نمایید:

آدرس: اصفهان، خيابان سپهسالار، کنار گذر اتوبان همت ، نبش چهارراه طبيب اصفهاني، فروشگاه و مجموعه اداری صاپتيك استور،

کد پستی : 8166814585

شماره تلفن: 09133768731

توجه: بدون هماهنگی با بخش پشتیبانی و تکمیل فرآیندهای مورد نیاز، کالا را ارسال نکنید، چراکه پس از آن پیگیری توسط مجموعه امکان پذیر نخواهد بود.

چگونه شرایط بازگشت کالا را سریع‌تر کنیم؟

به جهت افزایش سرعت فرآیند مرجوع کردن کالا و بازگشت وجه به حساب، دقت کنید که حتما محصول را به همراه تمامی لوازم و اقلام همراه (حتی کارتن و کارت راهنمای استفاده، برچسب و ...) به صورت اولیه بسته بندی کرده و فاکتور را نیز به همراه آن ارسال نمایید. دقت کنید که هیچ عنوان روی جعبه محصول برچسب، نوشته روی کاغد و ... نچسبانید و جعبه را مدخوش نکنید. در صورتیکه نیاز به اضافه کردن توضیحات دارید، آن را روی کاغذ جداگانه یادداشت کنید و یا پشت فاکتور ارسالی یادداشت بگذارید.

هزینه بازگشت کالا برعهده کیست؟

هزینه بازگشت کالا در شرایط مختلف بر عهده شرکت و یا مشتری است.

هزینه بازگشت به عهده شرکت صاپتیک استور:

اگر کالا ایراد فنی، ظاهری، عملکردی داشته باشد، در صورت تایید کارشناس مربوطه، هزینه بازگشت به عهده صاپتیک استور خواهد بود و این هزینه به شما پرداخت می‌شود.

هزینه بازگشت به عهده مشتری:

اگر عینک مورد پسند شما نیست، یا قصد تعویض با مدل و سایز متفاوتی را دارید، هزینه بازگشت و ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

نحوه درخواست مرجوعی عینک و یا محصولات دیگر به چه صورت است؟

برای درخواست مرجوعی محصولات، می‌توانید شماره سفارش خود را از طریق شماره تماس (03136306199 ) یا واتس‌اپ، برای کارشناسان خدمات پس از فروش صاپتیک استور ارسال کرده و هماهنگی لازم را انجام دهید.

شماره واتس‌اپ: 09133768731

توجه: جهت پیگیری و رسیدگی به هرگونه درخواست، حتما شماره سفارش خود را ارسال کنید.

روند مرجوع کردن یک سفارش چگونه است؟

لطفا قبل از اقدام برای بازگشت کالا و یا تحویل به پست، حتما در ابتدا با کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش ما از طریق بخش تماس (03136306199) پشتیبانی واتس اپ (09133768731) و یا ارسال ایمیل به Support@sapticstore.ir مشکلات و درخواست خود را مطرح کنید. سپس طبق راهنمایی کارشناسان روند تعویض و یا مرجوعی کالا را انجام دهید.

لطفا از ارسال کالا جهت مرجوعی بدون هماهنگی با صاپتیک استور جدا خودداری نمایید، چرا که در اینصورت امکان پیگیری توسط فروشگاه وجود نخواهد داشت و مسئولیت آن به عهده شما واگذار می‌گردد.

منظور از مستندات شفاف برای ارائه پس از 24 ساعت چیست؟

به عنوان مثال، هنگام دریافت محصول، می‌توانید با گوشی خود از بازکردن جعبه و خارج سازی آن فیلم بگیرید، که اگر محصول مشکل فیزیکی یا آسیب در اثر حمل و نقل دارد، هنگام باز شدن پلمپ مشخص شود. در اینصورت حتی اگر نتوانستید پیگیری اولیه را انجام دهید، با ارائه ویدیو و مستندات بیشتر و بهتر، می‌توانید روند مرجوعی را ساده تر کنید.

اگر پس از تحویل، محصول دارای آسیب فیزیکی بود چه کار کنیم؟

آسیب‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل، حداکثر تا 24 ساعت پس از  تحویل، باید به صاپتیک استور از طریق تلفن 03136306199  و یا پشتیبانی واتس‌اپ (09133768731) اعلام شود، در غیر اینصورت نیاز به ارائه مستندات شفاف برای ایرادهای اعلامی می‌باشد.

شرایط مرجوعی سفارشات چگونه است؟

شرایط مرجوعی عینک

امکان بازگشت و تعویض تمام فریم‌های طبی و آفتابی تا 7  روز پس از تاریخ ثبت سفارش در صورت عدم پسندیدن کالا وجود دارد. اما اگر سفارش شما مشکل فیزیکی که شامل گارانتی می‌شود (مانند شکستگی در ارسال، فریم اشتباه، جنس اشتباه و...) را دارد، تا 24 ساعت پس از دریافت کالا باید آن را به تیم پشتیبانی (شماره تلفن: 03136306199 - واتس اپ: 09133768731)گزارش کنید.

برای تعویض و یا مرجوعی نیز باید تمامی متعلقات مانند جعبه، دستمال، کارت گارانتی و بارکد با کالا همراه باشد. مواردی که به دلیل استفاده نادرست شما ایجاد شده باشد، مانند شکستگی فریم و آسیبی که استفاده از آن را سلب کند، شامل گارانتی بازگشت و تعویض نخواهد شد.

 

شرایط مرجوعی عدسی

عدسی‌های فریم طبی بر اساس نسخه شخصی مناسب چشم شما برش داده می‌شوند، به همین دلیل امکان بازگشت و تعویض عدسی در صورت عدم پسندیدن میسر نیست. اگر عینک مورد پسند واقع نشود و مشکل فیزیکی نداشته باشد، تنها هزینه فریم بازگردانی خواهد شد.

اگر سایز یا عینک درخواستی برای تعویض موجود نباشد، می‌توان سفارش را لغو کرد؟

در صورتیکه تمایل به تغییر محصول پیش از ارسال دارید و سایز یا مدل جایگزین موجود نباشد، می‌توانید هزینه پرداختی را دریافت کرده و سفارش خود را لغو کنید؛ حتی پس از دریافت محصول، طبق شرایطی که در ادامه توضیح داده شده است، در صورت عدم پسندیدن آن، یا سایر مشکلات مربوطه می‌توانید آن را مرجوع کنید.

چگونه سفارشم را پیگیری کنم و ببینم توی چه مرحله ای هست؟

با وارد کردن کد رهگیری تیباکس در سایت تیپاکس میتوانید اقدام به رهگیری سفارش خود نمائید.

امکان طبی کردن عینک وجود دارد؟

جهت طبی کردن عینک ها میتوانید، فریم بدون لنز را خریداری کرده و شخصا جهت سوار کردن لنز طبی خود اقدام کنید و یا عکس از نسخ ی چم پزشکی خود را به شماره پشتیبانی ارسال فرمایید

 پشتیبانی واتس اپ (09133768731)

امکان خرید با کارت حکمت برای پرسنل نظامی وجود دارد؟

در حال حاضر این امکان در سایت فعال نیست، اما زیر ساخت های ان فراهم شده و به محض نهایی شدن و راه اندازی به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

در چه ساعاتی امکان خرید از سایت وجود دارد؟

در هر ۷ روز هفته و۲۴ ساعت شبانه روز امکان خرید از سایت برای شما فراهم است.

پس از ثبت سفارش، چه زمانی سفارش ارسال و به دستم خواهد رسید؟

بین ۲ تا 3 روز کاری بعد از نهایی شدن سفارش شما بسته شما به اداره پست تحویل می گردد و پس از آن، طبق قوانین شرکت ارسال کننده، زمان رسیدن کالا به دست شما، بین 1 تا 3 روز کاری خواهد بود.

میتوانم سفارش را نقدا پرداخت کنم؟

امکان پرداخت سفارشات صرفا از طرق درگاه های متصل به سایت و به صورت اینترنتی امکان پذیر خواهد بود.

در صفحه بانک، پرداخت را انجام دادم و مبلغ از حسابم کسر شده، در مسیر بازگشت به سایت سیتم دچار اخلا شده و بازگشت انجام نشد، از کجا مطمئن شوم سفارشم نهایی شده است؟

با ورود مجدد به سایت و وارد شدن به حساب کاربری از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

همچنین در صورت نهایی شدن سفارش، پیامک آن به تلفن همراهتان ارسال خواهد شد.

چطور می توانم سفارش خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنم؟

پس از تکمیل اطلاعات مربوط به سفارش، گزینه پرداخت را انتخاب کنید. پس از آن به یکی از درگاه های معتبر پرداخت اینترنتی هدایت می شوید و با وارد نمودن اطلاعات زیر پرداخت تان را انجام دهید:

شماره کارت

CVV2

تاریخ انقضا

رمز اینترنتی پویا

آیا امکان تغییر محصول، سایز و یا نوع آن، پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه وجود دارد؟

برای افزودن محصول جدید، سفارش جدیدی را ثبت کنید و در قسمت یادداشت سفارش قید کنید که با شماره سفارش قبلی تان با هم ارسال شود.

برای اطمینان میتوانید از طریق تماس با واحد پشتیبانی، اطمینان یابید سفارش قبلی ارسال نشده باشد.

اگر سایز یا عینک درخواستی برای تعویض موجود نباشد، می‌توان سفارش را لغو کرد؟

در صورتیکه تمایل به تغییر محصول پیش از ارسال دارید و سایز یا مدل جایگزین موجود نباشد، می‌توانید هزینه پرداختی را دریافت کرده و سفارش خود را لغو کنید؛ حتی پس از دریافت محصول، طبق شرایطی که در ادامه توضیح داده شده است، در صورت عدم پسندیدن آن، یا سایر مشکلات مربوطه می‌توانید آن را مرجوع کنید.

دو عینک میخواهم سفارش دهم آیا باید برای هر عینک سفارش جداگانه ای ثبت کنم؟

خیر، شما در هر سفارش، می توانید هر نوع عینک و به هر تعدادی را که نیاز داشتید خرید کنید.

توجه داشته باشید با افزودن هر عینک به سبد خرید می توانید با مشاهده سبد خرید خود تعداد آن را کاهش یا افزایش دهید.
همچنین در سبد خرید امکان حذف یک محصول از سبد خرید نیز وجود دارد.

آیا امکان افزودن محصول به سفارشی که پرداختش را انجام داده ام هست؟

برای افزودن محصول جدید، سفارش جدیدی را ثبت کنید و در قسمت یادداشت سفارش قید کنید که با شماره سفارش قبلی تان با هم ارسال شود.

برای اطمینان میتوانید از طریق تماس با واحد پشتیبانی، اطمینان یابید سفارش قبلی ارسال نشده باشد.

گارانتی تا چه زمانی فرصت دارد و شامل چه مواردی می‌باشد؟

امکان استفاده از گارانتی به مدت 18 ماه پس از رسیدن محصول به دست شماست و شامل آبکاری فریم‌های فلزی می‌باشد.

شرایط خرید بصورت اقساط چگونه است؟

1- واریز پیش پرداخت (به میزان 20% مبلغ کل محصول)

2- ارسال عکس یک فقره چک به واتس‌اپ پشتیبانی جهت تایید اولیه‌ی وضعیت چک

3- ثبت چک در سامانه صیادی 

 جهت ثبت چک لطفا به موارد زیر توجه داشته باشید :

  • در وجه بینا فناور اطلس ایرانیان
  • به شناسه ملی 14009629732
  • به تاریخ روز و به مبلغ 80% مبلغ کل محصول

4- ارسال فقره‌ی چک به فروشگاه صاپتیک استور به نشانی:

اصفهان، خیابان قائم مقام فراهانی(سپهسالار)، کنارگذر اتوبان همت، چهارراه طبیب اصفهانی، فروشگاه و مجموعه اداری صاپتیک استور